Jak zvýšit cenu Vaší nemovitosti až o 10% ?

Ano je to možné. Čtěte dále a dozvíte se jak na to.Většinou první co majitelé nemovitostí napadne při prodeji své nemovitosti je ,,Jak prodat svou nemovitost s co nejvyšším možným ziskem?,,. Často jsme ve svých nemovitostech prožili neopomenutelnou část svého života.

Zažili jsme tam krásné chvíle se svými blízkými, ale i ty méně přijemné. Na stěnách a ledničce visí prostřednictvím obrázků náš život, děti, rodina, přátelé. Na poličkách jsou naše věci a naše nemovitost do světa řve, toto jsem já a toto je můj životní styl. Máme k nim prostě citové pouto. Na lidských bytostech, je krásný, že jsme každý jiný a každý máme  rád něco jiného. Když si jdeme koupit auto vybíráme si podle svého stylu, potřeb a přání. Chceme, aby bylo čisté, nenabourané, funkční a tak akorát veliké. A to vše nejlépe bez sebemenší stopy po předchozím majiteli. Podobně je tomu tak i u nemovitostí.

 

Jak připravit Vaši nemovitost na prohlídky?

První rada tedy zní udělejte ze své nemovitost, která zejména zobrazuje Vás a Váš životní styl, produkt,který osloví drtivou většinu zájemců o koupi tipově podobných nemovitostí v dané lokalitě. V dnešní době máme na trhu zajímavý nástroj jménem ,,home staging,,. A co je vlastně ten home staging? Kdyby jste prodávali svoje auto, a chtěli na něm udělat home staging, znamenalo by to, auto vyleštit, vysát, dotáhnout všechny šroubky, opravit vše tak, aby měl zájemce pocit, že jde o dobrou koupi a správné rozhodnutí. V realitní terminologii by byla prvním krokem příprava nemovitosti k prezentaci, tak abychom nalákali co nejvíce potencionálních kupců. Začínáme samotným focením a zpracováním popisu nemovitosti. Váš realitní makléř Vám doporučí jaké konkrétní kroky by se mohli provést před samotným focením, od odstranění osobních věcí, přes případné přesunutí nábytku, aby se opticky zvětšil prostor, až po výmalbu. Vždy je potřeba, ale posuzovat možnosti klienta. Poté přichází na řadu Váš realitní makléř, který je vybaven základním dekorem, jako jsou např. přehoz na postel, polštáře, dekorační květiny, barevné ručníky pro vylepšení dojmu z dané nemovitosti. Často se do přípravy na focení zapojí i sám majitel, už jenom pro to, že je to vcelku zábava. Dalším krokem je samotné focení.Prodáváme nemovitost, né nábytek. Proto je třeba fotit tak, aby byla vidět samotná dispozice bytu, né kusy nábytku. Fotoaparát s nizkým ohniskem je základ pro úspěšné nafocení Vaší nemovitosti. Sami budete překvapeni jak velká bude reakce na prezentaci Vaší nemovitosti na realitních serverech. A velký počet zájemců o Vaší nemovitost je prvním krokem k úspěšnému zvýšení ceny Vaší nemovitosti.

Ale to samozřejmě není vše. Budeme muset takto nemovitost chystat na každou prohlídku? To přece není reálné. Nedělali bychom nic jiného. Co s tím? Máte pravdu, napadlo mě poprvé uplně to stejné. Není to tak náročné a vše se dá udělat efektivně.

\"\"

Jak udělat z prohlídky pro zájemce zážitek?

Druhá rada je udělejte s prohlídky pro zájemce pozitivní zážitek. Jak na to? Je to snadné. Nejdříve je příprava nemovitosti na prohlídku. Stačí základní úklid, vyvětrat, popřípadě schovat své osobní věci a požádat blízké, aby vyvenčili Vašeho domácího mazlíčka. Samotná prohlídka je o pocitech, o pozitivních pocitech. Často deset pozitiv, ale smete jedno negativum, např. nedotažená klika u dveří, pobíhající pes, zakouřený byt, ale i třeba křiklavá výmalba pokoje. A jak na to efektině? Zde je to už na Vašem realitním makléři. Důležité je domluvit prohlídky tak, aby jste ušetřili čas, a to hlavně ten Váš s uklízením. Váš realitní makléř domluví prohlídky za sebe na jeden konkrétní den, tím budete přípravu na prohlídku absolvovat jednou, průměrně na min. tři prohlídky. To má také i druhotný efekt, který zvýší možnost prodat Vaší nemovitost za vyšší cenu. Klienti se budou vzájemě před domem potkávat, to zvýší povědomí o vysokém zájmu o Vaší nemovitost. Budou mít pocit, že jim nemovitost může utéct, a o jednání o ceně nebude ani řeč. Pak už zbývá milá formalita a tou je podpis dohody o rezervaci na koupi Vaší nemovitosti s jedním se zájemců.

Tyto skutečnosti byli ověřeny dvouletou aplikací na realitním trhu u více než 150 realizovaných prodejů.
A na závěr třetí rada. Vyberte si svého realitního makléře i podle jak dokáže zvýšit tržní cenu Vaší nemovitosti

________________________________________________________

Další články

                          Kousek z historie Brna                                                             Daně týkající se nemovitostí

                                      \"\"                                                                                                                      \"\"